Lägenheten:



Jovisst kan jag det!
Men ni ska veta att jag är inte den som fixar till rummen extra fint för att fota och sedan lägga ut. Jag visar lägenheten och alla rummen precis som de ser ut, utan att ändra på något.
















(Ataturk-gatan)


(mot borgen)







Haha! Som sagt, här fixas inget iordning för att fota en bild, inte!
Ni kan ju gissa vem som var sist på toan;)



Och som jag skrev häromdagen, eftersom detta bara är en hyreslägenhet under sommaren så är det inget fancy, utan bara ett tak över huvudet :)


Kommentarer
Postat av: Mama

Jag tycker nog att lägenheten ser ganska så bra ut, finns väl inget att klaga på eller...Skulle kanske vara toalett locket hihi....Puss. Hälsa Kadir

2011-05-10 @ 13:35:45
Postat av: Anonym

Hur mycke får ni betala/mån för den här lägenheten?

2011-05-10 @ 16:49:51
Postat av: s a n d r a

jaha okej :) fin lägenhet i vilket land är det ni bor :)?

2011-05-10 @ 21:49:55
URL: http://ssandraaf.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag kommer snart och våldgästar er, bara så du vet;) jag vill också=( men har ingen att åka ner med. Har iofs ingen semester i sommar, men skit samma:P



Tycker faktiskt om de turkiska lägenheterna, visst dom är skabbiga på sitt sätt, men det är nått visst med dom=) Och er lägenhet ser helt rekordelig ut=)

2011-05-10 @ 22:25:49
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaha nej vad fel det blev nu, jag menade mer bara att jag var så avundsjuk att jag hade velat komma o våldgästa. Men har som sagt ingen att åka ner med:( synd!!



Ja nej och hade man haft en sån lägenhet i sverige så hade man ju renoverat direkt. Men klart man inte lägger energi o pengar på möbler o sånt nu i ditt läge:)

2011-05-11 @ 10:32:26
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: Carola

Har lustläst din blogg..;) är själv fullständingt förälskad i Alanya..(trots att jag bara varit nere en gång, men det var så mycket jag inte hann uppleva..fel resesällskap antar jag..(dvs TRIST sådant) men längtar tillbaka till värmen, människorna,miljön..(är ingen festprisse numera) men Alanya kändes bara HEMMA för mig. Om jag inte har helt o hållet tappat minnet så ligger väl Hotell Gallion till längre upp till höger efter Atatürkgatan? Kände igen miljön på en gång från din bild. Till våren åker vi ner, jag o mina barn (15 o 20) o gubben..bara längtar efter att få visa dem MITT Alanya..//kramen C


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0