Ny byrå!!

Men jag är väl förjäkla lat ändå?

Idag köpte Kadir en byrå till mig som jag kan förvara alla mina sminksaker och kläder i. Eftersom det inte är våran egna privata lägenhet så vart det en second hand-byrå, och inte sådär jättesnygg och lyxig som om vi hade bott här permanent. Men den funkar bra och fyller sin funktion.

Det jag är sur över är att jag inte har fotat den heller.. jag får ta och skärpa till mig med fotandet, måste ta mer bilder!!

Nu ska jag till stranden!
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sasha

sv; Ne då blir det ju inte så kul i slutet. Men får man det någon gång ibland så uppskattar man det ju varje gång :)

2011-05-07 @ 13:32:07
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0