Panderosa + Mango

Ååååh, idag är det min sista lediga dag sen börjar jag jobba!
Och det är perfekt, för idag är det varmt och molnfritt så jag ska snart ner på stranden och få lite färg :)

Igårkväll kom Birgitta och Meres förbi och hämtade mig för de ville gå till Panderosa, de hade aldrig varit där och vem visar mer än gärna det stället, om inte jag?! :) Men det var faktiskt inte lika kul som det brukar, de har gjort om hela baren och nästan all personal är utbytt. Så vi gick till Panderosas nya bar Mango för att träffa Recep och Adem. OJ så glada de vart! Adem frågade direkt om jag ville jobba där, och han visade verkligen att han brydde sig om mig och tog bra hand om mig. En äkta vän här i Alanya, inte som alla andra sluskar.

Tyvärr så hade jag ju inte med mig kameran så jag kan inte visa några fina bilder :( MEn jag kan lova att det inte är sista gången jag går dit :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vet faktiskt inte vad det är för ställen. Har aldrig varit där. Men du har ju rätt i att det inte är samma sak om personalen är utbytt eller när det inte är högsäsong. Hur är vädret där nere då?

2011-05-08 @ 00:33:05
URL: http://m8nsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0