Personalfest i Alanya!!

Igår firade vi The Crazy German.
En av våra stammisar är en tysk som ingen förstår vad han säger, men väldigt trevlig. Inte ens Jack som förstår tyska förstår vad denna man säger. Hursom så fyllde han 55 bast igår och vi bjöd såklart på tårta och firade honom. Det slutade med att han ville bjuda alla oss anställda på en barrunda, så vi festade loss i restaurangen med The Crazy German, medan vi hade gäster här. Det var riktigt nice :) Tänk så mycket roligare allt vart direkt :) Och så snällt av gäster att vilja bjuda oss på något ;)


Påpeka nu inget om att jag har vinterjacka på mig. Det är faktiskt kallt på kvällarna!




The Crazy German, Chefen och Michael.


Kommentarer
Postat av: Mama

Va brun du ser ut att vara.. Kul. Det är inte dumt att bli bjuden av gäster någon gång. Puss o Kram, älskar dig.

2011-05-16 @ 12:07:18
Postat av: Anna

De är skönt med raka o ärliga människor!:)



Nepp är inte nere än kommer den 9e juni!:)

2011-05-16 @ 12:12:38
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hejsan sötis!



Tror faktiskt jag helt missuppfattat bilderna, det är inte den restaurangen som jag brukar vara på.



Som det ser ut nu så vet jag inte riktigt om jag kommer neråt, vi ska samlas ett gäng nästa vecka o bestämma oss :)



Men när jag vet så hör jag av mej om du kanske har lust att bara hänga med ut eller träffas litte om du har tid förstås!!



Kramar

2011-05-19 @ 22:48:49
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0