Rödvin mitt på dagen?

Sitter och kollar på en del gäster här på Hasir. Vädret är inte det bästa och det är alldeles för kallt för att vara på stranden. Ett par som käkar lunch här nu sitter och halsar i sig en flaska rödvin.

RÖDVIN KL.12 PÅ DAGEN?! Undra hur deras dag kommer sluta :D

Fast det är klart.. om jag hade vart på semester i ett sånt här väder så hade jag säkert gjort detsamma ;) Kanske inte rödvin, men absolut att man hade dränkt sin depression i alkohol.


Man har ju inte betalat flera tusen för att man hoppas på ett regnigt klimat i Alanya, liksom?


Kommentarer
Postat av: SelenaGomezSwe

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-05-13 @ 17:05:17
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/
Postat av: Mama

Beror kanske på hur länge man ska vara där. En vecka, ja då kanske man dränker sig i alkohol hihi:)

Puss

2011-05-13 @ 18:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0