Svar:



Hej :)
Jo, jag vet att det är jättedyrt att verkligen jättesvårt att få de fulla rättigheterna.
Jag vart själv förvånad när jag fick erbjudandet.
Det fick jag av killen jag sålde beachparty-biljetter åt förra sommaren (om du bott och jobbat här kanske du vet vem det är).

Så här förklarade han sig; att om jag vill jobba för honom så äger han 3 nummer av stranden där han har full rättighet till att gå runt och sälja utan att vakterna får komma in på dessa strandnummer.
Dvs, de som jobbar åt honom får gå på dessa nummer och sälja allt som den här killen jobbar med; beachparty, båtutflykter, hamam osv.
Utöver detta får jag även en t-shirt som visar att jag jobbar för honom så jag har tillgång att sälja även inne på Robin Hood, samt dricka gratis.

Visst tyckte jag detta lät konstigt för med denna tröja vet vakterna att jag jobbar för honom, men de kan ändå ifrågasätta om jag har arbetstillstånd. Så det är nog lite för riskabelt ändå.


Tack så mycket för omtanken :)


Kommentarer
Postat av: Mama

Det låter väldigt riskabelt tycker jag. Värt att fundera över om det är värt risken. Imorgon far jag till Gällivare, tillbaka på fredag. Puss Älskar dig...

2011-05-10 @ 09:06:11
Postat av: erika(jyringen)

så du har åkt ner till turkiet nu igen? :)

2011-05-10 @ 11:21:01
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0