Att vara fylltaxi i Örebro

Vilken kväll!
Gänget hängde på Ivy Bar i Örebro, hela kvällen. Jag och Helena gick aldrig in men det såg ut att vara skapligt mycket med folk där.

Jag fick en kommentar på facebook "fyfan för att vara chaffis åt den där ligan" men jag kan nog säga att jag har aldrig haft så kul över att vara fylletaxi förut. Det var jättekul.

Jag tror att vi har dåligt inflytande på folk för vi drar till oss både det ena packet efter det andra.. t.ex kom det fram något freak och trodde vi gick på droger, började fråga om allt som har med droger att göra och vi stog där som två frågetecken, dessutom vart vi bjudna på fest hos honom och vi backade nog iallafall 3 meter efter den frågan.

Sen satt vi på donken och rätt som det var stormade polisen stället och drog ut en massa turkar som trodde de ägde stället för de gömde en vodkaflaska innanför jackan. Konstigt att det aldrig händer svenskar? ;)

Det var en underhållande kväll och jag kom hem rätt så tidigt, kl.02:00 låg jag i min sköna säng igen.



Nu ska jag vidare till nästa ställe och det är hos pappa!!

Glöm inte att det är fars dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0