Min favoritårstid & varför...

Godmorgon!

En av anledningarna till att jag så gärna ville åka till Alanya och jobba var för pga klimatet.
Jag älskar värmen, ju varmare desto bättre.

De som känner mig vet att jag ständigt är kall (och då menar jag kroppsligen), jag skulle kunna kyla ner en pingvin om den mot all förmodan skulle svettas någongång.

Detta är något som mina vänner stör sig på ibland, jag måste alltid ha supervarmt i bilen, följer aldrig med ut på balkongen för att röka, sitter alltid med filtar, sover med dubbla duntäcken... Jag har verkligen jättedålig blodcirkulation.

Jag använder vinterjacka tills folk börjar klaga på att det faktiskt är vår och jag måste byta till något mer passande. Fan.

SÅ, därför älskar jag sommaren.

Förresten, är det någon som vet vad man kan göra för att höja cirkulationen i kroppen, eller något annat man ska göra för att hålla sig någotlunda varm? Och kom inte med träning och mycket kläder, för det körs redan sedan många år tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Mama

Håller helt med dig. Vintern och Hösten kan man vara utan. Tacka vet jag sol och värme !!!

2011-11-02 @ 11:36:04
Postat av: Monika

Du skulle ha köpt Keçiboynuzu pekmezi när du var i Alanya! Den ökar blodcirkulationen och håller kroppen varm! Be Kadir skicka till dig! Men det ska inte vara den som är fabriksproducerad.

2011-11-02 @ 16:11:55
Postat av: Sandra

Akkurat slik har jeg det også, derfor har jeg gjort som deg og tilbringt hele sommerene i alanya ;) Det er til og med så gale, at jeg nesten fryser i alanya i juli....

2011-11-02 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0