Min favoritfilm...

...shit vad svårt det vart! Tänkte jag skulle skriva av mig ordentligt men jag har ju så många favoritfilmer som jag kan se om och om igen utan att tröttna. En av dem är ju givetviiiis The Hangover 1. (2:an var inte like rolig).

Men så finns ju den givna filmen jag såg när jag gick i 7:an.. Idle Hands med Devon Sawa.

Fyfåglarna vilken rolig film det är! Det handlar om en kille som är så lat att hans ena hand blir besatt av djävulen och gör en massa saker som han egentligen är oskyldig till, så som att mörda sin egen familj och bästa vänner.

Hans vänner begraver han i sin trädgård och de återuppstår lagom till Halloween. Till slut blir han så trött på sin hand att han hugger av den och den får eget liv och ger sig efter hans nya flickvän på en Halloweenfest i deras skola, som dessutom The Offspring uppträder på.

Myyyycket bra musik i den filmen, bl.a Rancid, The Offspring, The Ramones, Metallica osv.


Kommentarer
Postat av: Amaaaanda

Hej!

Har en tävling på bloggen just nu där du kan vinna en nagelprodukt från Ginztra.com, du får själv välja vilken produkt just du vill vinna! Det finns lösnaglar, nagellack, dekoration, handkrämer !

Var gärna med och tävla :)

http://amaaanda.myshowroom.se/tavling-dar-du-far-valja-din-vinst-sjalv/



Kram Amanda

2011-11-14 @ 20:38:18
URL: http://amaaanda.myshowroom.se
Postat av: Sandra Nyström Från Kiruna

Tjooo! Jag måste ju bara tipsa om filmen Coraline. Checka in den. Det är en stop-motion film från 2009. Min favvo film! :)

2011-11-15 @ 09:46:28
Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Heej!

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Blogg?

Klicka in här och skriv "Jag är med" http://evvesliv.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-1.html#comment

Obs! Du har större chans att vinna om du länkar tävlingen eller följer mig via blogovin!

Kramizar Evve!



2011-11-15 @ 14:35:17
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0