Min första bil!

Hallåj på er!
Vad roligt att ni gillade min fina tavla. Som svar på Vickis fråga om det är fler bilder från Istanbul som jag har förstorat upp så är svaret JA! Ni får se dem när de väl hänger på väggen, måste tydligen skaffa plugg innan jag kan hänga upp dem :)


Ikväll ska jag agera fylletaxi åt Tom, Dan och Joel. Som tur är har Helena lovat mig att följa med, för vem säger nej till en runda inne i Örebro? ;)


Hade det varit sommar ute, (och om jag inte hade sålt min bil) så hade jag kört runt på killarna i denna bil!
Min första bil jag någonsin ägt själv var en Renault Megan Cab :)

En bil jag var riktigt stålt över men som aldrig vädret tillät mig att köra i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0