Första inlägget i Sverige

Godmorgon!
Kan säga att jag har sovit till nu! De senaste 36 dygnen har jag sovit 2 timmar bara, så det här behövdes skapligt!
Då var man hemma i kalla Sverige igen. Jag har sovit med onepiece, sockor och 2 underbara katter vid min sida och ändå frysit. Som tur var så var det ju fint väder när jag anlände till Arlanda igår, men idag verkar det inte som att solen behagar visa sig.

Förra året var det ju lätt att komma hem, men i år är det riktigt jobbigt. Känns precis som innan jag åkte och just nu känns det som att jag inte ens har varit i Alanya överhuvudtaget.

Jag funderar på att vara hemma någon vecka och sedan åka tillbaka 2 veckor eller så, får se hur det blir. Just nu är allt bara jobbigt. Men nu är det iallafall dags att ta tag i Sverige!

Nu kör vi...

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! vrf flyttar du bara inte till alanya? då behöver du inte känna som du gör....

2011-10-02 @ 14:27:19
Postat av: helajnah

välkommen hem! :)

2011-10-02 @ 15:02:23
URL: http://helajnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0