Fullt upp!

God förmiddag (värst vad trevlig jag är när jag inleder första inlägget).

Pappas tal i Rockklassiker kommer tydligen inte vara live, det får man höra idag eller imorgon och jag är ju en sån där som inte orkar vänta. Så förmodligen har jag missat, eller kommer missa det eftersom jag inte har den blekaste NÄR det spelas upp.

IDAG är det Torsdag, Fredag imorgon alltså! Då ska jag och Helena in till Örebro för lite ärenden samt SHOPPING!
Jag har ju inte shoppat något sen jag kom hem från Alanya så nu ska det verkligen spenderas cash på nya kläder samt skor! Som om jag inte har handlat på mig tillräckligt med skor...

Jag har suttit i telefonsamtal hela förmiddagen och sökt jobb, men jag får ju aldrig tag på huvudpersonerna som jag SKA prata med. Tur att jag är en envis person och för det mesta inte ger upp förren jag har fått det jag vill ;)

Det är ju rätt så OK väder idag så idag ska jag bannemig träna!!

SO LONG, LOVERS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har följt dig i över 1 år, jag och ett par väninnor var även på Hasir i somras för o träffa dig. Jag vart lite nervös så det vart inte så mycket prat, men va kul att se dig IRL

2011-10-20 @ 13:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0