Godmorgon!

Jag skulle ljuga om jag sa att jag precis har vaknat. Jag vaknade vid 9 men har pratat med min kaaaaarl tills nu. Om jag nu har glömt att säga det (vilket jag förmodar att jag har) så har jag och Kadir fixat allt trams mellan oss.

Hursom! Jag fick nyss ett SMS av Helena om att festen är inställd ikväll pga sjukdom.
Fan vad tragiskt.
Halva Lindesberg skulle ju ha kommit... typ.

Inte för att det är något att skryta om, men det hade varit kul. Såg verkligen fram emot dettta.

Ohwell.. nu ska jag väl kanske ta och gå upp, duscha och kanske göra något!


Kommentarer
Postat av: Theresé Adelman

S; Tack, den är tagen i Thailand :)

2011-10-07 @ 14:10:30
URL: http://thereseadelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0