HALLOWEEN!

Åååååh, i helgen är det äntligen Halloween!
Jag älskar Halloween, det är min favoritårstid på hela året! Älskar att få klä ut sig, älskar alla klassiska skräckisar, älskar att se alla ungar som springer på gatorna och skrämmer varandra.. OCH JAG ÄLSKAR ATT KLÄ UT MIG (om jag glömde att nämna det?) Hihi...

Jag har varit utklädd till väldigt många saker.. Pirat, Sjuksköterska, ett bi (the QUEEN bee om jag får be) en rosa kanin, magdansös... Nu hittar jag inte bilderna från alla dessa, bara den gången när jag var en s(n)urrig geting.


Tom (i min rosa kanindräkt) jag, Wickis a.k.a skotten och Love som Dolly Parton.


Vi får vänta och se vad denna helg bjuder på!
Har absolut inget inplanerat men spontana saker är ju alltid roligast, eller hur? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0