Halloweenkvällen igår...

...attans så fort det gick! Allt som är roligt går alltid så himla fort.

Igår festade jag, Love och Wickis i Örebro. Först träffade vi några kompisar till Love som hakade på till klubben Frimis. Och gissa vem jag träffade där?!

MINA KUNDER FRÅN HASIR! Så himla kul att träffa dem igen.. Killen som är driftansvarig på Frimis, och den som såg till att vi gick före i kön samt fick inträdet gratis, är den som gjorde störst intryck på mig i somras när de besökte mig på Hasir.
Jag vart jätteglad att träffa honom igen men tyvärr hann vi inte prata så mycket eftersom han hade fullt upp, man såg honom aldrig stå stilla, han sprang från ena hörnet till det andra hela tiden.

Ett sånt jobb skulle passa mig perfekt ;)

Hursom, jag tog aldrig med mig kameran in på Frimis, men tog lite bilder efter, när jag och Love sprang till donken:






Bloggläsare?


Kommentarer
Postat av: Mama

Tur att inte farbror blåsljus kom när ni klättrade omkring på stayerna haha :)

2011-10-31 @ 13:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0