Helgen:

Godmorgon!

Shit vilken helg.. i Fredags var jag i Öret med Helena för lite ärenden samt shopping.

I Lördags var jag i Örebro igen fast med mamma, vi båda behövde förnya garderoben lite.

Igår började dagen redan kl.8 på morgonen och kl.10 fanns jag på Vingåkers Factory Outlet. Och för att vara helt ärlig - det fanns inte ett skit. En massa märkeskläder men ingenting som man ville ha?! Jag var taggad so mtusan på att äntligen få åka dit (har aldrig varit där tidigare) och vilken besvikelse det var.

Jag köpte en mössa och ett par vantar. Tack.

Sen styrdes färden mot Katrineholm där SM i DAM-Volleyboll körde sin första match! En vän till mig har kommit med i eliten så det var riktigt kul att se! Tyvärr vann de bara en omgång, och förlorade 3 gånger.

Det roligaste av allt var att hela Duveholms-salen var fullsatt - med Katrineholmsklacken.
Vårat lag hade hela 4 pers i klacken, men jag kan lova att vi hördes lika mycket som Katrineholms! :D


Hinner inte lägga in några bilder nu.. är på väg till Lindesberg igen!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: helajnah

vingåkers factory outlet är inte bra :/ har varit där 2 ggr, ena gången hittade jag ingenting och andra gången en sjal. värt? nä :/

2011-10-24 @ 11:44:15
URL: http://helajnaaah.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hejsan, nu är vinnaren i helgens blogg uppe :)

2011-10-24 @ 16:08:10
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0