Marre ratar Britney Spears

Ååååh vad irriterad jag blir.
Britney Spears har ett citat i nya videon "I wanna go" som lyder "fuck you, fuck you, fuck you... you´re cool, and FUCK YOU, I´M OUT!" och jag hatar det! Det är inte ens hennes egna ord! De orden hörde jag från ett band för MÅNGA år sen, ett pop-punkband som jag inte minns namnet på. Men jag minns mycket väl att det citatet var med på deras album jag köpte.

Om detta citat blir till något coolt för att HON säger det - då blir jag sur. Hon blir ju känd av andras citat? Usch.. jag har aldrig gillat Britney Spears eller hennes musik. Eller jo, den första låten hon någonsin gjorde var bra.


Kommentarer
Postat av: elfina

ha ha ha ha.. jag vet. Hon är så töntig i den videon när hon säger så.. håller me=)

titta gärna in hos mig! din närvaro gör min ♥

2011-10-08 @ 00:07:16
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min tävling där du kan vinna valfritt smycke för max 150 kr?



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-for-max-150-kr.html#comment

2011-10-08 @ 18:13:50
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/
Postat av: sofia

Hej, Jag har en fråga till dig. Jobbar du ihop pengar innan du åker till Alanya, eftersom du hyrde lägenhet där om jag minns rätt (?) Och hur är det under vinter tid där? om man txs vill fyra nyår/julafton och vilka barer har öppet? och hur mycket biligare är det?

2011-10-09 @ 15:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0