Ingen lek för mig inte...

Godmorgon solstrålar!
Vilket fint väder det har varit de senaste dagarna, va?! åååh, jag blir på så bra humör! Det lilla negativa är väl att luften inte är lika varm :(

Det blir inget Lek- & buslandet idag! Helena fick förhinder och jag känner att jag har lite att stå i här hemma. Jobbsök, måla om, träna osv. Det blir ju förmodligen besök här om ca 1 månad så man måste ju stå i lite ;)

Ohwell.. nu ska jag ta frukost och sen en långpromenix!

Jag bjuder på en gammal bild tills jag har fixat fram videorna jag lovat er :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har kollat runt lite i bloggen och ser att du hade ring förut.. har du vart förlovad?

2011-10-13 @ 10:57:52
Postat av: Anonym

Ska Kadir komma???

2011-10-16 @ 00:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0