Bara för att jag har träligt...

Godmorgon!
Jag har legat vaken ett bra tag och har träligt, så jag tänkte göra en sån här sak.

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Tyvärr :(
Har du ett syskon? Inget äkta, men en plastsyrra som jag bryr mig väldigt mycket om. 
Har du varit full den här månaden? Nä! Eftersom jag och Tom tävlar om vem som kan hålla sig från festandet tills Kadir kommer. Än så länge leder vi båda. (Konstigt, det har bara gått 4 dagar)... HAHA! 
Har du någonsin haft sex med någon? Yes.
Har dina föräldrar ljugit för dig? Det lär de nog ha gjort. 
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja.
Har du haft sex med någon som är i ett förhållande just nu? Just nu har han ett förhållande, men inte då...
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej!
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Jag har testat hash :( Aldrig mer!
Har du ljugit på någon fråga än? Nej!


Vem älskar du? Vänner och familjen
Vem hade du senast sex med? Är inte det min ensak? 
Vem vill du bli full med? Det vore coolt att festa ihop med Charlie Sheen!
Vem är den bästa artisten? Just nu tycker jag det är PITBULL!
Vem pratade du senast i telefon med? Kadir. 
Vem är snyggast i världen? Bruce Willis, Charlie Sheen, Vin Diesel...
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Familjen så jag kan ta del av den själv också! 

Vem sov du med senast? 2 stora hundar på 50 kilo. 
Vem såg du full senast? Tom
Vem vet allt om dig? Precis allt vet ingen.
Vem kramade du senast? Ozzy (min katt) 
Vem kan du berätta allt för? Helena.
Vem hatar du? De som förstör för mig.

Vilka språk kan du? Svenska, Engelska, och lite turkiska... 
Gillar du att dansa? Love it!
Vad har du för klädstil har du? Beror på vad jag känner för.
Hur vig är du? Som ett kassaskåp.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten!
Vilken är din favoritglass? Magnus white 
Vilket kaffe sörplar du helst? Öööh, ett mörkt?!
Vilket mobilmärke föredrar du? Iphone!
Vad äter du helst när du ser på film? Beror helt på...
Lever dina föräldrar tillsammans? Nej.
Har du tandläkarskräck? Nej.
Vad heter du i mellannamn? Anna
Skulle du kalla sig själv smart? Ligger Kiruna i Skåne?
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Jag kan vara vaken dygnet runt om det är så.
Var är du född? Örebro


Kommentarer
Postat av: Caroline

Bryr mi massvis om di med! <3

2011-10-17 @ 12:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0