Välkommen Sequin of Lajo!

Hej bloggen och alla ni andra :)

Igår var jag på en riktigt long roadtrip, ända till Gävle!
Anledningen var Helenas häst som hon längtat efter att få hem - och nu äntligen står den i hennes stall.
Jag hälsade dock aldrig på den, gick inte närmare än max 5 meter. Anledning? Jag är livrädd för hästar och kommer aldrig i min livligaste fantasi sätta mig på den hästen.

Men hon var fin!
Ett sto på 12 år och heter Lajo! (Sequin of Lajo för att vara helt korrekt).


(gammal bild lånad från förra ägaren)

Men vilken jävla dag!
Jag vaknade kl.6 för hon sa att vi skulle åka tidigt.. när kom vi iväg då?
KL.10 såklart... krångel!

Men när vi äntligen kom iväg gick det bra.. fast jag körde släpet! HAHA! Första gången jag kör ett släp och jag kan lova er att det kommer inte hända än på länge igen...

Vi kom hem vid 23:30 igår kväll. Då var man skapligt trött efter att ha kört fram och tillbaka till Gävle, stannat på många onödiga platser, lastat hästfan, kört hem, lastat av hästen, åka till Örebro och lämna transporten och sen hem.


Jag sov väldigt bra.
Men tack för en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0