Här sitter jag och bloggar...

Jaa.. i min lilla hörna i mammas lägenhet.



Rätt så mysigt att sitta här uppe och titta ner på all trafik och andra saker nedanför.
Jag har kommit på en sak... jag kan tydligen inte skriva vad som helst på bloggen eftersom avundsjuka (eller sjukligt förföljande) personer läser och försöker hitta mig hela tiden. Bloggläsare som vill veta vart jag befinner mig och förföljer och annat kraffs.

Rätt så läskigt.
Det har blivit rätt mycket på sista tiden att folk kommer till Hasir och letar efter mig (smickrande) men att folk kommer fram på stan och frågar vart jag bor och andra saker som berör bloggen känns läskigt.

Jag säger igen; jag har slutat på Hasir för att ha semester med mamma innan jag åker hem till Sverige.

Med detta önskar jag alla en trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0