Imorgon blir det DimRiver

Jamen god dag på er!
Jag har hört att det inte är så fint väder hemma i Sverige.. igen?! ;) Här är det 35 i skuggan.. hihi.

Jag har varit ute med mamma och Vonkan på shoppingrunda idag och som vanligt var det bara jag som kom hem med plagg. Jag hittade äntligen den helvita klänningen UTAN en massa strass, broderingar eller spets som jag letade efter! Med enkla band över axlarna och inga krussiduller. Perfekt till allt.

Har jag tur så kan jag ha klänningen ikväll... beror på om jag tog med vita underkläder till mammas lägenhet ;)

IMORGON SKA VI TILL DIMCAY!
Mamma ska för första gången få uppleva Dimcay.. det ska bli kul!!


Nu ska vi ut och fixa ett Hamam för imorgon kväll så hinner inte uppdatera mer!
Bjuder på bilder senare..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0