Kale at night

God dag!
Jag har inte uppdaterat så bra idag (igen) för jag har legat på stranden med Eli och Siv för att bättre på brännan lite innan hemfärden.

Inatt efter att Hasir stängde åkte jag och Eli upp med Kadir och Jack till borgen (ja, vi umgås faktiskt) och drack lite och njöt av utsikten. Ni som har varit i Alanya i sommar kanske har sett att det har öppnat en ny restaurang ute vid kanten av berget, så man stupar rätt ner mot Red Tower om man skulle falla ner :)





Tänk så mycket lysen det är överallt!
Så vackert!

Kadir har lovat mig att ta med mig upp till Terass innan jag åker hem, så vi får se vad det kan erbjuda!
Nu på kvällarna är det faktiskt kyligt ute, jag går med tjocktröja om nätterna (om jag inte är full, då värmen spriten, hehe).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0