Lägenheten

Jag måste ju förståss visa er hur lägenheten på Ada 1 ser ut... har jag verkligen glömt det?! Haha, som allt annat jag har glömt att göra de senaste 3 veckorna.

Oh well...


Vardagsrummet och köket. Det ser lite stökigt ut eftersom jag är där :P Jag slänger alltid mina saker runt omkring mig - en dålig ovana tyvärr.






Sovrummet.




Och jättebalkongen med utsikt ner till Kleopatrastranden. En negativ sak var ju att vi bodde PRECIS vid mosken så man hörde ju gubben yla precis som om han skulle stå brevid dig. Men det har sin charm det med :P



Fin lägenhet va?


Kommentarer
Postat av: Tess

du passar riktigt bra i lugg! =)

2011-09-21 @ 20:01:31
URL: http://www.nattstad.se/tessic
Postat av: Anonym

bor du där själv? isåfall är det hyreslägenget? och hur mycket kostar en lägenhet i turkiet ungefär? :)

2011-09-22 @ 17:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0