Mera svar!

Jag har fått 2 frågor till som jag tänkte svara på:



Spara ihop massa cash och åk hit på långsemester!
Jobba kan jag inte rekomendera, då tror jag att t.ex Gran Canaria är bättre. Livet är hårt, och man får vara med om mycket kulturkrockar. Det jobbigaste av allt är de olika åsikterna, tycker jag. Det som vi kan tycka är barbariskt och omänskligt kan vara en helt normal sak inom Islam.




Att tänka på... oj vad svårt.
Jag har bara åkt ner utan visdom om något alls :P Du kan åka till Turkiet och stanna utan visum i 3 månader, och sedan förlänge det. Det gör man på polisstationen med en massa jobbiga papper, och det är rätt så dyrt. Annars kan man ta en liten resa och lämna landet i några dagar (Cypern eller Grekland ligger närmast) och när du kommer tillbaka har du ytterligare 3 månaders turistvisum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0