29 dagar kvar...

...till Alanya! Åååååh, äntligen väntar 5 månaders odödlighet på Alanyas stränder igen! Jag verkligen toklängtar till Hasir. Att få träffa alla kunder igen kommer bli höjdpunkten! Bäst av allt är att jag har hållt kontakten med mina underbara danskar som ska komma 2 veckor och hälsa på! Det är en otrolig känsla att de kommer för att hälsa på MIG... alltså, anledningen till att de kommer till Hasir.

Så nu när biljetten är bokad och jag bara går och väntar på att få åka iväg, så lyssnar jag sönder mig på Pitbull´s musik.. har fastnat som fan för honom! Älskar nog all musik jag har hört från honom.


Hans musikvideor brukar väl inte vara det bästa, men MUSIKEEEEEEEEN...
Partymood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0