Det är de små sakerna som räknas...

Ibland har man sånt jäkla flyt alltså. Ni vet känslan av när allt går PRECIS som man vill?
Well, det har jag inte känt på ett tag... MEN!

Igår gick jag in på våran lilla butik, köpte skraplotter och kände att "jag kommer vinna", och det gjorde jag!
Jag tänkte "nu jävlar ska jag köpa bilen jag förtjänar, jag ska ha egen lägenhet någonstans, jag ska..."

Jag vann 50 spänn.

Men ändå! Känslan av att vinna (även om det är smått) så blir man glad! Det är de små och korta stunderna av allt det fina och roliga som räknas och som är värt att minnas. Inte vill ni väl t.ex. minnas gången ni satsade högt på en hästjävel som kom sist? ;)

Vad spelar ni helst?
Triss? Keno? Bingolotto? Stryktipset? Är ni med i Postkodlotteriet kanske? :)


Kommentarer
Postat av: Wilma

vad saknar du mest när du är i Alanya så länge?

2012-04-20 @ 12:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0