Ett test...

Äntligen hemma.

Alltså.
Häxdoktor är precis vad det låter som. (Jag var ju inne eftersom vanliga läkare inte hittar orsaken till varför jag har så låg kroppstemp).
Jag fick ligga på en brits medan han tryckte, klämde, petade med fingrar, drog mig i armarna, tröck på känsliga punkter och jag fick hålla i små glasflaskor innehållandes någonting som skulle visa om det var det ämnet min kropp saknade.
Jag visste inte om jag skulle skratta, gråta eller tro på honom.

Men han trodde stenhårt på sig själv och fick mig att känna mig lugn och slappnade av. Jag ska dit en gång till för att försöka bli av med min kalla kropp.

Nu sitter jag här med en massa magneter på vissa punkter i öronen.
ÖRONEN!

Känns lite sådär eftersom jag och mamma lunchade direkt efteråt och det kändes som om alla stirrade på mina fina utsmyckningar.




Men jag tyckte ändå att han var skicklig.
Om ni tycker det verkar intressant så kolla hemsidan:
MBE Kliniken.


Kommentarer
Postat av: Mama

Jag tycker det är jättebra att du inte gav kalla handen direkt iaf. Tycker det är kanon bra att du ger det en chans till. Puss och Kram

2012-04-16 @ 14:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0