Häxdoktor?

Godkväll!

Det har varit en underbar dag trots regnet! Så himla kul att träffa mina tjejer igen, nu ska vi försöka planera in en tjejkväll innan jag drar till Alanya :)

Jag köpte 2 par jeansleggings idag! Skitsnygga till ett par pumps till :) Nu gäller det bara att hitta ett par såna också...

Vet ni?
Den 16:e ska jag till en HÄXDOKTOR! Haha...
Jag var ju hos läkaren för några veckor sedan och tog lite prover ang köldkörteln, men proverna visade inget.
Då fortsätter man ju undra varför jag ständigt fryser?

Då vart jag rekomenderad den här läkaren i Örebro, en "häxdoktor" som genom hypnos och andra tekniker från Kina eller Japan har gjort underverk. Jag vet en kille som vart av med sin allergi efter ett endaste besök hos den här! Så det är ju värt att prova :)


Nu sitter jag på MSN och ser på "Hasir Live" från Kadirs webcam igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0