Min LångFredag

Godmorgon!
Nu tänkte jag dra upp hur min påsk har varit!
Alla vet väl att i Fredags var jag, Love och Wickis i Örebro. Skulle ha varit fest hos min vän Nisse men vart mer en träff i hans nya hus, 3D-film och en varsin cider. "Festen" var en trappa ner men vi höll oss på övervåningen.

Jag och Love. MIN NYA TOPP som jag visade igår förresten!


Wickis och Nisse.


Efter det drog vi till donken och Love fick ju som sagt frispel över att de inte hade Chili Cheese. Men den här gången vart vi inte utkastade iallafall ;)
Efter donken drog vi till spelhallen på Järntorget.





Som avslutning vart det några vändor runt pubarna och klubbarna.
Men den där versen kan ni ju redan.

Det var min Långfredag, det!
Vad gjorde ni? Minns ni? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0