Tror ni på änglavakt?

Jag glömde ju berätta vad som hände på vägen hem från Örebro!
Jag skulle ha krockat. Allt visar att jag skulle ha krockat och det ordentligt också.

Det var trafikrusning längs hela motorvägen i Örebro, och framför mig såg jag en massa bilar som stog stilla och bilen framför mig kastade sig på bromsen vilket resulterade i att jag var tvungen att göra samma.

Jag kollade snabbt i backspegeln och såg en bil max 20 meter bakom mig, som kom i ca 70km/h.
Eftersom jag såg att den kom snabbt och jag stog stilla så visste jag att det skulle smälla. Så jag spände mig och höll i ratten så hårt jag kunde, och kände hur tårarna nästan började rinna av rädsla.

Inget hände.

Jag tittade i backspegeln igen och bilens motorhuv, motor och framrutan satt 1 dm ifrån mitt bakfönstret. Hela bilen var totalkvaddad och hela fronten rasade ihop.

Vad krockade bilen med om inte mig?
Jag förstår inte...

Hade jag änglavakt idag?
Tror ni på sånt?

Har ni någon upplevelse av änglavakt?


Kommentarer
Postat av: maliin

när åker du till alanya ? :) jag och min tjejkompis ska åka dit den 28:e april och stanna till 20 maj :D

2012-04-11 @ 00:35:05
Postat av: Mama

Tack och lov att inget hände utan du kom hem helskinnad!!! Kan inte förstå vad som hände men jag är så tacksam att du klarade dig. Älskar dig gumman, Puss

2012-04-11 @ 07:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0