3 månader!

Idag, eller rättare sagt igår, var det 3 månader sen jag kom till Alanya i år!
Och idag är det 3 månader sen jag vaknade upp i våran lägenhet för första gången för i år...
 
Tror ni vi ska fira idag?
Det kan ni ge er den på att vi ska!
 
Jag, Annelie och Emily hade egentligen tänkt att gå ut ikväll, men det tar vi nog imorgon eller någon annan närkommande dag.
 
Ikväll ska nämligen Kadir och jag ha våran kväll..
Nu på rasten tror jag att vi ska spela mini-golf, kan bli kul det :)
 

Kommentarer
Postat av: Mama

Roligt att ni kan få lite tid tillsammans. Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll. Puss Älskar dig.

2012-08-20 @ 17:51:41
Postat av: Mama

Tänk vad tiden går fort. Hoppas du snart får höra något im visumet. Hoppas ni har det bra så ses vi snart. Puss

2012-08-20 @ 17:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0