Bilderna från igår

God dag!
Nu kan jag äntligen uppdatera. Det har varit så stressigt och mycket att göra att jag inte hunnit uppdatera än.
 
Men kvällen var skitkul iallafall!
Annelie hämtade upp mig vid 10-tiden.
Vi tog en drink på Park Alanya (hennes pojkvän är bartender där) och den drinken var så sjukt god! Tror den hette 2010 eller så...? Jättegod med Jack Daniels i! Trodde aldrig jag skulle gilla whiskey-drinkar men den var sjukt god!
 
 
Efter det förade vi på Mango med lite vin.
Adem är som vanligt alltid kramgo och gör att man känner sig välkommen! Så kul att se honom som alltid :) Recep var däremot väldigt kall mot oss. Säkerligen för att han hade sin "minibank" där eller något sånt... Så där har han nog lagt ner verksamheten. Men jag tycker nog ändå att Mango (och Panderosa) har tappat gnistan lite.
 
 
Efter Mango gick vi en tur vid hamnen men slutade på Bellman som vanligt.
Vi beställde en Cosmopolitan men det vi fick var INTE Cosmopolitan, så den drinken rök tillbaka fortare än kvickt och vi beställde en Mojito istället. Yummie :)
 
Efter att ha rockat vid baren gick vi upp på övervåningen bland skummet och hälsade även på Annelies vän M som är DJ där. Vi träffade också 2 vänner till Annelie som tyvärr gick rätt tidigt. Men vi hade sjukt kul iallafall!
 
 
Allt slutade på Burger King med en varsin cheeseburgare som vi ändå gav till en gatuhund, så vi åt oss mätta på pommes ist. Alanya beach 2012? HELL YEAH!
 
En kanonkväll.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men mango har världens godaste plankstek!!

2012-08-06 @ 15:05:11
URL: http://www.kaaajzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0