I just got headfucked...

Ojoj...
Jag har just pratat med 2 helt underbara killar från Uppsala, varav den ena studerade något som jag inte minns vad det hette men han kan läsa kroppsspråk väldigt bra, och JÄKLAR i min lilla låda vad dom head-fucka mig!

Så sjukt roliga med bra kommentarer, och i stort sett samma sjuka humor som jag har. Det kändes som att jag känt dom i flera år nästan :)

Såna gillar jag!! Frispråkiga och rolig humor!

De kommer strax tillbaka och ska se handbollen. Tyvärr är jag på rast då men de skulle komma hit imorgon också... Kanske även sitta här ikväll?!


Happy Marre!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Såg att någon hade skrivit och du var svartsjuk av dig och då undrar jag om din pojkvän är svartsjuk av sig? Gillar din blogg jättemycket :) kram

2012-08-12 @ 17:05:47
Postat av: Kristina

inte och menar om****

2012-08-12 @ 18:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0