Ibland är det svårt...

Imorgon är en dag då många kommer och går... Jag tycker alltid att såna dagar är jobbiga.

Bl.a. åker en mor med sin 17åriga son hem imorgon. Vi träffades förra året och i år kom de tillbaka varje dag på sin semester bara för att träffa mig. Sånt gör mig så glad men också så ledsen när de åker hem.


Jag har också träffat ett jättetrevligt par från Linköping (som gav mig visitkort) som vill att jag ska hälsa på när jag kommer hem till Sverige igen. De åker också hem imorgon och det är lika tungt det.


Nu väntar många på att jag ska komma hem till Sverige igen!


Får bli ett bildlöst inlägg för stunden...

Puss


Kommentarer
Postat av: Sanna

Äskar din blogg och du verkar vara en go tjej med!! Hoppas på att se dig när jag kommer i sept :)

2012-08-10 @ 23:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0