It's a new day...

...but it all feels old. It's a good life...
(nämnde jag att jag gillar Good Charlottes gamla låtar?)

Precis när Kadir och jag skulle gå till Flash kom ytterligare ett bord till Hasir, typiskt.

Vi tog bara deras order sen gick vi, det fanns ju andra kvar på Hasir som för en gångs skull kunde låta oss gå tidigare...
Då var klockan 01.40...

Flash var nästan fullt! Kanske för att den andra restaurangen brevid var stängd.

Jag tog som vanligt tomatsoppa och Kadir tog den där vidriga med äcklig hjärna och annat kraffs.

Det är tur att man får så mycket mer än bara soppa på Flash.


Kommentarer
Postat av: Mama

Ohh va gott med Lavash (stavas det så?) Nu längtar jag ju ännu mer. Det är bland det första jag ska äta när jag kommer. Puss

2012-08-10 @ 12:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0