Svar samt genfråga...

Godmorgon!
 
Jag tänkte börja dagen med att svara på en fråga, och hoppas även på svar tillbaka! Ett väldigt hett ämne speciellt när man har en pojkvän som jobbar i turistorter, är just svartsjuka.
 
 
Kadir är svartsjuk av sig, ja.
Men han har blivit mycket bättre än vad han var första året, första året kunde han kasta ut folk från restaurangen om de så mycket som ens frågade om de fick bjuda mig på en drink.
 
Men idag visar han inte sin svartsjuka så mycket, men när han visar det gör han det genom tystnad. Han säger ingenting, pratar inte men är inte otrevlig. Nästan mer som att han blir osäker.. (fast det är väl det svartsjuka handlar om? Osäkerhet på sig själv och hur sin partner ser på en jämfört med andra?)
 
 
Det skulle vara riktigt intressant om mina MANLIGA läsare (för det vet jag att jag har) kunde berätta vad det är som gör er svartsjuka, jämfört med vad som gör tjejer svartsjuka. För helt ärligt tror jag inte att killar blir svartsjuka på samma saker som en tjej blir svartsjuk på.
 
Kom igen nu.. svara!

Kommentarer
Postat av: Mama

Visst handlar svartsjuka om osäkerhet på sig själv och sin partner. Sen kan jag ju inte ta för hur killarna känner men skulle nog tro att det är samma orsak. Puss

2012-08-13 @ 13:22:27
Postat av: Mama

Visst handlar svartsjuka om osäkerhet på sig själv och sin partner. Sen kan jag ju inte ta för hur killarna känner men skulle nog tro att det är samma orsak. Puss

2012-08-13 @ 13:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0