Vid ett hamncafé

Godmorgon!
Idag ringde larmet vid 10 för att vi skulle ha iallafall 2 timmar på oss att njuta lite av Alanya, inte bara vara på Hasir 24/7. Man blir fort uttråkad när man bara gör samma saker hela tiden...
 
Vi gick ner till hamnen, gick runt till ett café som heter Bumba. (minns ni att vi var där en gång förra året?)
Jag förstår inte varför vi inte går dit oftare! Det är hur mysigt som helst och de har hur goda drinkar (både med och utan alkohol) som helst!
Idag tog jag en persika milkshake och Kadir tog som vanligt det turkiska téet. Han är så tråkig och törs aldrig prova på något nytt... (eller så är han bara en envis turk som bara ska ha sitt tråkiga te).
 
Hur god som helst, men  av någon konstig anledning gjorde de den blå?
 
 
Mysigt!
 
 
Det har vart lite molnigt de senaste dagarna, alla väntar på regn!
Och väderprognosen säger att det ska bli regn i veckan...
JAG VÄNTAR MED GLÄDJE!
 

Kommentarer
Postat av: Mama

Ohhh så härligt det ser ut. Ja det kan regna nu denna vecka och 2 till framöver så är det fint när jag kommer. Puss, älskar dig.

2012-08-02 @ 12:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0