Coolaste kommentaren ever!

Hallå på er!
Fredag och jag njuter!
Fortfarande 2 turkar som inte låtar mig sova om nätterna men det gör mig inget. Jag kanske ska berätta...
Den ena är självklart min Kadir <3... Den andra är en bartender på en bar (kan tyvärr inte säga vem, då tar det hus i helvete hos många). Kan säga att det är min favoritbar men inte mer än så...
Grejen är att de vill ha mig på den baren och vill lära mig FLAIRING :) här snackar vi business :) båda SMS:ar mig hela nätterna och jag får ingen sömn alla.

Jag har inte skrivit på något anställningspapper idag heller. Trodde det men den förbannade Arbetsförmedlingen beslöt (utan att tala om det för mig) att förlänga min praktik till 3 Januari :(

Kolla vilken cool kommentar jag fick idag! Jag känner mig lite "hedrad" tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0