God afton...

God kväll!
Jag är så sjukt dålig på att uppdatera, men det är för att jag är så sjukt trött jämt (får aldrig sova), och när jag fick veta att Kadir inte skulle komma till Sverige i år igen så tappade jag lusten till typ allt.

Den andra turkfan som håller mig vaken (nu struntar jag i hur många som blir arga och upprörda) är flairmästaren själv, Selman på Mango.
Jag vet inte vad det är han vill men han skriver hela tiden. Don't get me wrong, han är jättetrevlig men jag drar alla Alanyakillar över en kam och då vet ni vad jag menar.

Men!
Nu ska han tydligen vara någonstans och göra sina flairshower över nyår, och 4 dagar från nu.
Kanske jag får sova då :)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta han skulle kontakta dej !

2012-12-31 @ 09:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0