YEY!

Äntligen funkar blogg-appen igen!
Har haft nästintill panik för den inte har funkat.

Så vad har hänt då?
I fredags var jag på jobbintervju i Örebro, and guess what?
Jobbet är mitt! Gjorde min första dag idag :)

Senare på Fredagskvällen gick jag och Love ut för att ta lite drinkar.
SHIT vad spårat det vart!
Vi drack skumpa hemma hos honom, sen tog tåget in till Örebro.
Självklart gick vi in och hälsade på min nya chef, lagom glada i hatten! (var helt övertygad om att jag skulle få sparken redan innan jag börjat)

Sen hade vi trevligt på Liquid Bar.

Sen fick Love för sig att vi skulle gå till spelhallen och skjuta Terminators och köra rally.

Sen Mc.Donalds där Love absolut fyllde min väska med diverse saker.

Sen radade vi omkull.

Sen gick vi till O'learys och Satan vad kul vi hade! Kvällen bara svischade förbi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0