Jag i min skjorta...

Jamen godmorgon igen!
nu sitter jag här igen och väntar på att Kadir ska komma online så vi kan ha våran dagliga dos :P Vi har äntligen löst vårat bråk vi hade, det varade i 3 dagar! Helt otroligt...




Älskar skjortan som Kadir hade när han jobbade på Norden!
Självklart fick jag den <3

För er som undrar; nästan alla som jobbar i Alanya kör ju med europeiska namn. Kadir har hetat Mathias i alla år han varit där :) Så de flesta känner till honom som det! När jag börjar prata om KADIR brukar de flesta inte ha en susning vem jag pratar om :P


Kommentarer
Postat av: Sanna

vad roligt att ha tröjan! har du fler från alanya?

2012-02-13 @ 10:41:25
Postat av: Mama

Jättefina bilder. Du får ta bilder på alla skjortor + T-shirt du har från Alanya och lägga ut på bloggen. ADA 1 mm mm. Puss

2012-02-13 @ 14:01:31
Postat av: Anonym

super seksı and beutıfulll gırl wear my tshour lam l must be so spesial for her ellehurrrrrrrr dont be jeolse snella

2012-02-13 @ 17:56:06
Postat av: kadir

super seksı gırl wear my my mıne tshourt what lam spesiall hehehehe

2012-02-13 @ 17:58:26
Postat av: Anonym

Förstår inte de me namnen vem bryr sig om att de har nordiska namn barnsligt. Men kul att du o Kadir är vänner igen

2012-02-13 @ 18:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0