Svar



HEJ :)
OM jag lär mig nya saker? Jag lär mig nytt hela tiden.
Både bra och dåligt, värdefullt och inte lika fullt så värdefullt, roliga och tråkiga saker.

Det absolut roligaste jag har lärt mig från jobben i restaurangerna är givetvis danserna.
Jag älskar dans och de här "nördiga" danserna är så himla roliga. Och kom igen, ni som varit i Alanya och går upp och dansar måste erkänna att det är kul!



Jag har lärt mig ett nytt sätt att prata med och lära känna nytt folk. Blyg är jag fortfarande, men det är inget man kan visa inför gäster. Innerst inne skakar jag varje gång jag går fram till ett nytt bord.


Jag har lärt mig mycket inom service, även om vi i Sverige inte har samma sort i våra restauranger, men alla erfarenheter är väl bra?

Man växer väldigt mycket som person när man gör nya saker, lär sig nytt.


Kommentarer
Postat av: Mama

Ja jag har ju försökt att få se dig dansa nere i Alanya i flera år nu men inte lyckats...Men jag ger inte upp, någon gång ska det lyckas hihi...

2012-02-07 @ 14:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0