Gårdagens goda gärning:

(förhoppningsvis är vi i Side nu!)
Igår gjorde jag ännu en god gärning.. i mina ögon iallafall.
Jag och Kadir var ju ute i solskenet hela dagen och satte oss i en av de mindre vattenparkerna runt strand nr.14-hållet. Och vad hittade jag?

Världens sötaste katt som var hur gosig som helst! Och då menar jag som-mina-feta-grisar-till-katter-hemma-gosiga. Jag tror vi satt med kattstackarn i över en timme, sen beslöt jag mig för att gå och köpa mat till den också ;)

MEN... jag kom ihåg kameran efteråt, såklart.


SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!


Kommentarer
Postat av: Mama

Kattmaja :) Dina små minigrisar hemma väntar på dig. Puss Älskar dig.

2012-01-19 @ 14:05:35
Postat av: Corny

Just nu håller jag på med en undersökning angående piercingar/tatueringar i arbetslivet, och om det kan vara ett hinder för jobbsökande.

Vad tycker du? Har du själv piercings/tatueringar och har blivit orättvist behandlad pga det?

Dela gärna din åsikt, det skulle hjälpa mycket!

http://cornyz.blogg.se/2012/january/vad-tycker-ni.html

2012-01-19 @ 20:09:44
URL: http://cornyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0