JÄVLA MATFÖRGIFTNING!

Hej hej hej hej... whatever.
Jag är på så dåligt humör ska ni veta.
Jag är jätteglad över att se att läsarna inte minskar fast jag inte uppdaterar just nu, ni vet ju att det kommer :) It makes me SUPERHAPPY!

Men jag hatar verkligen detta.. jag blir bättre och bättre men blir liksom inte helt frisk! Det är skitjobbigt rent ut sagt. Men man får stå ut tiden som är kvar!

Kadir fick ut mig på en stor turkisk frukostbuffé på caféet Samdan imorse, och det är nog den bästa jag har varit på här!




Den hade allt som jag älskar; torkad frukt, grönsaker, börek, Gözleme, massa olika oliver och ostar, bröd, juicer... SÅ GOTT!

Det är det mesta jag har ätit idag.
Sen har resten av dagen bestått av yoghurt.


Kommentarer
Postat av: Mama

Det ser så himla gott ut. Sån frukost vill jag också ha!! Hoppas att du kryar på dig snart så du kan njuta av tiden som är kvar. Tisdag nästa vecka ses vi igen. Älskar dig, puss & kram

2012-01-16 @ 19:00:31
Postat av: Anonym

Hej den frukosten måste jag testa:) Var ligger Cafe Samdan? Är detta brunch som de endast har på söndagar eller har de den varje dag? Iså fall mellan vilka tider på dan?Kram och krya på dig

2012-01-16 @ 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0