Mina sista timmar...

Usch... inatt åker jag hem.
Eller bussen till Antalya hämtar upp mig och Kadir klockan 02:00 inatt, och klockan 08:00 går mitt flyg hem till Svedala. Det är nu det blir så där jobbigt igen när vi båda fäller tårar, måste gå skilda vägar igen.

Men det är ju inget som inte har hänt förut och jag har ju överlevt det med.

Ikväll har vi ätit middag på Tronderen igen, Chateaubriand stog på menyn. Hur gott som helst! Sen gick vi till Ev Restaurant och tog en varsin drink och nu ska vi bara mysa på hotellet tills bussen kommer.

Så det här blir sista inlägget.. vi hörs av när jag kommer hem!




Kommentarer
Postat av: Mama

Fina ni !! Men ni ses väl snart igen antar jag. Ses på Arlanda idag. Puss Älskar dig !!!

2012-01-24 @ 07:02:40
Postat av: Anonym

SKA DU REDAN HEM? NEEEEEEEEEEJ

2012-01-24 @ 18:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0