Sent inlägg...

God kväll!
Lite sent att uppdatera nu så det blir inga bilder ikväll.

Då min aptit börjar sakta sakta komma tillbaka efter matförgiftningen så gick vi ut och åt middag på TRONDEREN igen. Jag var riktigt hungrig men när maten väl kom vände allting. Kramp i magen, illamående.. usch. Jag åt inte ens halva portionen. Tur att jag känner killen som jobbar där så han förstog vad som var fel.. Jag HATAR verkligen när folk blir ledsna och tror att man inte gillar maten bara för att man lämnar.

Men annars mår jag faktiskt bra, tackar som frågar! Har mått kanon hela dagen och njutit av solskenet, fast vindarna är iskalla kan jag lova.

Nu ska vi bädda ner oss och mysa till Sherlock Holmes; A game of Shadows. Någon som sett den?



God natt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Är du säker på att det är maten du åt, för mååånga dagar sedan nu, som skapar illamåendet? ;)

2012-01-18 @ 09:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0