Utvilad...

God morgon!

Det vart ingen uppdatering igår, precis som jag trodde. Jag hade faktiskt laddat upp med dator och hela fadderullan men stoppades av "The Big Bang Theory", och helt plötsligt väckte mamma mig och tyckte jag skulle sova på rummet istället för i soffan.

Då var klockan 20.10... Jag vaknade 07:30 imorse och konstaterade att jag var nog tröttare än jag trodde igår. Vem sover 11 timmar i vanliga fall?

Fast det är klart, har man vart vaken 36 timmar på raken så sover man kanske därefter också.

På Måndag ska jag på arbetsintervju! Jag tillsammans med 200 andra personer så jag behöver nog mer än bara tur ;)

Bilder och sånt som jag har shoppat kommer ikväll.. känner på mig att jag inte blir så långvarig i Lindesberg idag. Är fortfarande sjukt trött.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0