Även jag faller ibland...

Godmorgon!

 

Haha, vilken miss! Jag och Annelie planerade att ligga och steka hela dagen idag. Och vad gör jag? Skriver på FB att vi ligger på playan och grisar. Sen fick jag ett sms från Annelie som förklarar att hon och hennes pojkvän äntligen kanske har fått en egen lägenhet! Bara att ta bort inlägget då som många redan kommenterat ;)

 

Och se på mig då!

Jag som alltid säger åt folk att INTE köpa armband eller annat krafs från barnen som springer omkring här nere och tigger pengar. Och vad gör jag? Köper ett själv, såklart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland kan man bara inte låta bli, man tycker ju så synd om dom stackarna, fast man vet att mamman står lite längre bort. Men armbandet var gulligt. Puss & Kram

2012-07-11 @ 12:24:21
Postat av: Thess

Merhaba! Fint armband och även halsbandet var jätte gulligt på tidigare inlägg. En fråga; hur är det med det där att köpa från barnen? Hört så många turer att man kan få böta (barnarbete), eller att typ dom får stryk om dom inte säljer osv.

Kram i massor & saknar Alanya & Er sååå mycket!

2012-07-11 @ 14:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0