Frukost

Godmorgon sunshines! :)
Idag köpte vi pasta (brödet) till frukosten! Yummie yummie... Inte det nyttigaste kanske, men det kompleterar man med resterande av frukosten + att man rör på sig hela dagarna :P
 
Igår hörde jag en tjej som klagade på att "usch, man borde inte äta sötsaker efter klockan 10" vilket gjorde mig skitförbannad.  Om du nu inte vill äta sötsaker efter kl.10.. - GÖR INTE DET DÅ och sluta klaga! Ingen annan hjälper dig med det problemet, det är något du själv måste fixa!
 
Men jag tycker det är fel det med. Jag står för åsikten att är man hungrig OAVSETT TID PÅ DYGNET så ska man äta. Som mig... jag äter VAD jag vill, NÄR jag vill, men jag klagar inte.
 
Är det bara jag som står för denna åsikt? Om man äter sötsaker och annat onyttigt och klagar över det - då får man skylla sig själv. Det är bara att låta bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0